فیلم

دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

فیلم

دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

فال تاروت

فال تاروت

 

فال تاروت

 

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ ، تاروت بوده است. تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می‌کنند.

ابتدا نیتتان را واضح و بی ابهام مطرح کنید سپس بر روی دکمه زیر با چشم بسته و تمرکز کلیک کنید :

 

برای گرفتن فال تاروت نیت کرده و اشاره ای بفرمایید

 

فال گرفتن با تاروت چندین سده قدمت دارد. فالگیرها از فال تاروت برای تحلیل شخصیت و ویژگی های افراد، پیشگویی آینده و بررسی گذشته انسان استفاده می کنند.

آن ها ادعا دارند که با استفاده از این اطلاعات می توانند مراجعین خود را راهنمایی کنند، مشکلاتشان را حل نمایند و کیفیت زندگی آنان را بهبود بخشند.

کارت های فال تاروت در ابتدا بر اساس ورق های بازی شکل گرفتند. برای همین شکل ظاهری کارت های تاروت مشابه ورق های بازی است. می شود گفت کارت های تاروت، نسخه های فالگیری ورق های بازی معمولی هستند.

در واقع کسانی که کارت های تاروت را ایجاد کردند، از قدرت های ذهنی خود برای فال گرفتن با تاروت بهره می بردند. از ورق های بازی تا کارت های تاروت انسان ها همواره با مشکلات فراوانی رو به رو بوده اند و از همان ابتدا کوشیده اند روش هایی برای پیش بینی آینده و غیب گویی پیدا کنند.

ذهن خلاق افرادی که بیشتر به عالم غیب و ماورا گرایش دارند ، متوجه امکان پیشگویی در بازی با ورق های معمولی شد و به همین دلیل تصمیم گرفت که از این ورق ها به عنوان ابزار غیب گویی استفاده کند.

احتمالاً شکل گیری کارت های فال تاروت به همین ترتیب بوده است. ویژگی های اولیه ، تعداد ، طرح و رنگ کارت های تاروت ، شباهت زیادی به ورق های بازی معمولی دارد. پدیدآورندگان کارت های تاروت تغییراتی اساسی در ورق های بازی معمولی ایجاد کردند. آن ها تصاویر و نمادهای اسرارآمیزی ایجاد کردند که نیروهای غیب گویی فالگیرها و تخیل افراد معمولی را به کار می انداخت.

کار کسانی که با تاروت فال می گیرند این است که شخصیت و منش مراجعین را تحلیل کنند. آنان همچنین مدعی هستند که آینده را پیشگویی می کنند و قادرند به مراجعین خود در برنامه ریزی و ایجاد راهکار برای حل مشکلات و بهتر شدن زندگی کمک کنند.

کل روند غیب گویی با استفاده از کارت های تاروت ، همان چیزی است که ما آن را فال تاروت می نامیم. فال تاروت بر اساس انرژی ایجاد شده از ماهیت ذهنی و فیزیکی مراجعه کننده و فال گیر در زمان پرسیدن سوالات و انرژی ساطع شده از کارت هایی که مراجعین به صورت اتفاقی انتخاب می نمایند ، عمل می کند. در واقع ، این باطن ذهنی مراجعین است که در غیاب هرگونه حرکت خودآگاهانه ، آنان را به سمت انتخاب یک کارت خاص سوق می دهد. سپس فالگیر با استفاده از تصویر و نمادهای روی کارت ، فال افراد را به آن ها می گوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.